de modificaciones llexislatives que cinquen al llibre exerciciu de les
llibertaes d’expresión, información y el drecho d’accesu a la cultura al
traviés d’Internet, los periodistes, bloggers, usuarios, profesionales y
creadores d’internet manifestamos la firme oposición de nueso al
proyectu, y declaramos que…
llibertaes d’expresión, información y el drecho d’accesu a la cultura al
traviés d’Internet, los periodistes, bloggers, usuarios, profesionales y
creadores d’internet manifestamos la firme oposición de nueso al
proyectu, y declaramos que…
1.- Los drechos d’autor nun puen allugase penrriba de los drechos
fundamentales de los ciudadanos, como’l drecho a la privacidá, a la
seguridá, a la presunción d’inocencia, a la tutela xudicial efeutiva y a
la llibertá d’espresión.
fundamentales de los ciudadanos, como’l drecho a la privacidá, a la
seguridá, a la presunción d’inocencia, a la tutela xudicial efeutiva y a
la llibertá d’espresión.
2.- La suspensión de drechos fundamentales ye y tien seguir siendo
competencia dafechu del poder xudicial. Nin un pieslle ensin sentencia.
Esti anteproyectu, a la escontra de lo afitao nel artículu 20.5 de la
Constitución, dexa nes manes d’un muérganu non xudicial -un organismu
dependiente del Ministeriu de Cultura-, la potestá de torgar a los
ciudadanos españoles l’accesu a cualaquier páxina web.
competencia dafechu del poder xudicial. Nin un pieslle ensin sentencia.
Esti anteproyectu, a la escontra de lo afitao nel artículu 20.5 de la
Constitución, dexa nes manes d’un muérganu non xudicial -un organismu
dependiente del Ministeriu de Cultura-, la potestá de torgar a los
ciudadanos españoles l’accesu a cualaquier páxina web.
3.- La nueva llexislación fadrá xurdir inseguridá xurídica en tol sector
tecnolóxicu español, perxudicando ún de los pocos campos de desendolcu y
futuru de la nuesa economía, atapeciendo la creación d’empreses,
inxertando torgues a la llibre competencia y ralentizando la so
proyección internacional.
tecnolóxicu español, perxudicando ún de los pocos campos de desendolcu y
futuru de la nuesa economía, atapeciendo la creación d’empreses,
inxertando torgues a la llibre competencia y ralentizando la so
proyección internacional.
4.- La nueva llexislación propuesta amenaza a los nuevos creadores y
atapecer la creación cultural. Con Internet y los sucesivos avances
tecnolóxicos democratizose dafechu la creación y emisión de contenidos
de toa mena, que ya nun provienen prevalentemente de les industries
culturales tradicionales, sinon de bayura de fontes diferentes.
atapecer la creación cultural. Con Internet y los sucesivos avances
tecnolóxicos democratizose dafechu la creación y emisión de contenidos
de toa mena, que ya nun provienen prevalentemente de les industries
culturales tradicionales, sinon de bayura de fontes diferentes.
5.- Los autores, como tolos trabayadores, tienen drechu a vivir del so
trabayu con nueves idegues creatives, modelos de negociu y
actividaes asociaes a les sos creaciones. Intentar caltener con cambios
llexislativos a una industria obsoleta que nun ye a adaptase a esta
nueva arrodiada nun ye nin xusto nin realista. Si’l so modelu de negociu
se basaba nel control de les copies de les obres y en Internet nun ye
posible ensin vulnerar drechos fundamentales, deberíen buscar otru
modelu.
trabayu con nueves idegues creatives, modelos de negociu y
actividaes asociaes a les sos creaciones. Intentar caltener con cambios
llexislativos a una industria obsoleta que nun ye a adaptase a esta
nueva arrodiada nun ye nin xusto nin realista. Si’l so modelu de negociu
se basaba nel control de les copies de les obres y en Internet nun ye
posible ensin vulnerar drechos fundamentales, deberíen buscar otru
modelu.
6.- Consideramos que les industries culturales necesiten pa sobrevivir
alternatives modernes, eficaces, creyíbles y asequibles y ayafadices pa
los nuevos usos sociales, en llugar de limitaciones tan
desproporcionades como ineficaces pa la fin que dicen perseguir.
alternatives modernes, eficaces, creyíbles y asequibles y ayafadices pa
los nuevos usos sociales, en llugar de limitaciones tan
desproporcionades como ineficaces pa la fin que dicen perseguir.
7.- Internet ha funcionar de forma llibre y ensin interferencies
polítiques alitaes por sectores que van a la gueta perpetuar obsoletos
modelos de negociu ya imposibilitar que’l saber humanu siga siendo
llibre.
polítiques alitaes por sectores que van a la gueta perpetuar obsoletos
modelos de negociu ya imposibilitar que’l saber humanu siga siendo
llibre.
8.- Desiximos que’l Gobierno garantice por Llei la neutralidá de la Rede
n’España, ante cualaquier presión que puea producise, como marcu pal
desendolcu d’una economía sostenible y realista de cara al futuru.
n’España, ante cualaquier presión que puea producise, como marcu pal
desendolcu d’una economía sostenible y realista de cara al futuru.
9.- Proponemos una verdadera reforma del drecho de propiedá
intelectual empobinada al so fin: tornar a la sociedá’l conocimientu,
promover el dominiu públicu y llimitar los abusos de les entidaes
xestores.
intelectual empobinada al so fin: tornar a la sociedá’l conocimientu,
promover el dominiu públicu y llimitar los abusos de les entidaes
xestores.
10.- Na democracia les lleis y les sos modificaciones han aprobase tres
del oportunu alderique públicu y consultando enantes a toles partes
implicaes. Ye inaceptable que se faigan cambios llexislativos que
cinquen a drechos fundamentales nuna llei non orgánica y que trata
d’otra estaya.
del oportunu alderique públicu y consultando enantes a toles partes
implicaes. Ye inaceptable que se faigan cambios llexislativos que
cinquen a drechos fundamentales nuna llei non orgánica y que trata
d’otra estaya.